Helt slut haha

Har suttit och lagt upp en massa kläder på tradera nu. Helt slut faktiskt! Oavsett så får ni gärna kika in och lägga ett bud, det mesta är endast använt en enstaka gång och pengarna är välbehövda ;) Här är länken. Idag har jag haft skola som vanligt och sen såg jag säsongsavslutningen av True Detective (bästa serien just nu, tips!). Hann med ett rygg och mag-pass innan middagen också. Gick riktigt bra fastän jag inte tränat rygg sen den 16/2. Kände mig stark! Sen hjälpte mamma mig med en läxa, ord som vi ska kunna förklara i samhällskunskapen. Kommer inte få full pott på det provet eftersom franskan går före alla andra ämnen just nu. Vinnarskallen i mig blir besviken men ibland måste man faktiskt prioritera.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela