Det här med att må bra på insidan

Ligger nu och läser lite ur Blondinbellas bok Isabellas hemligheter. Tycker faktiskt den är grymt bra! Jag behöver verkligen läsa sånt här, finns många bra råd. Särskilt intressant är det som hon skriver om ensamhet och att inte tänka så negativa tankar. Själv har jag inte haft en helg hemma för mig själv på…?Månader? En helt oplanerad kväll gör mig smått galen. Och sen dessa eviga negativa tankar som förstör ens dagar utan att man knappt lägger märke till det.

Borde lära mig att tänka lite mer såhär!

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2014-05-02 11:53:07

Åh, har aldrig läst denna bok men jag läste hennes första och den var också riktigt bra så borde nog ta och läsa denna snart! :)

Postat av: Mikxki

Publicerad 2014-05-06 10:03:27

Det där är så sant, man tänker alltid på det negativa! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela