rutiner

Nu är det dags att få lite vardagsrutiner. Hela veckan nu har jag så gott som det gått försökt förtränga det faktum att sommaren är slut och att skolan har börjat, men så funkar det ju inte i livet så det är bara att ta tag i saker nu. I helgen har jag jobbat lite, pengar är gött, och lite annat. Allt går så sakta men ändå så snabbt, jag hinner inte med haha. Ska få bättre rutin på träningen nu iallafall, försöker ha vila på fredag och lördag då man kanske vill göra något roligt men om jag känner för det och orkar så kör jag då med (t.ex om jag missar en annan dag). Så nu ska jag snart dra mig ner i källaren för lite bröst & triceps. Fick ett sånt härligt pump i axlarna i fredags, har aldrig haft nån särskilt bra kontakt där utan det har mest känts tungt över hela området. Nu fick jag himla bra kontakt och en riktigt härlig träningsvärk dagen efter :)
 
Annars måste jag börja äta frukost på morgonen, ni anar inte hur mycket det påverkar mig om jag missar frukost. Blir svullen och det känns som om jag har gått upp flera kilon haha trots att jag äter bättre på resten av dagen än jag brukar. Inte konstigt att man är trött i skolan heller. Men har inte än vridigt tillbaka dygnet, har alltid varit en kvällsmänniska, är helt död om jag måste upp kl 6 oavsett hur mycket jag har sovit.
 
Oj sikket långt inlägg det blev...

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela