Victusclinic

Hamnade på denna sida där det fanns lite information om ytliga blodkärls behandling. Måste säga hur bra det är att sånt här finns! Det finns nog väldigt många som stör sig på att dom är rödflammiga i ansiktet och så finns det ju faktiskt många sjukdommar som gör att man blir röd osv. Bland annat rosacea och min sjukdom, dock har jag haft tur att få vara utan besvär i några månader nu men nu då det blir vinter och luften blir torrare så blir det likadant för min hud. Vet verkligen hur hemskt man mår över hur man ser ut med röda fläckar i ansiktet. Missade tyvärr många dagar i skolan på grund av det. Många kanske tycker att det inte är så farligt men det är faktiskt inte kul alls att folk tittar lite extra på en eller undrar vad man har gjort i ansiktet. Himla bra att det finns sådana behandligar för dem som behöver det! :) Verkar dessutom vara smidigt och effektivt vilket jag tycker är viktigt. Om man ska betala mycket pengar för en behandling vill man gärna att det ska vara professionellt och bra gjort, verkar som att det blir ett riktigt bra resultat. Synd bara att jag inte kan göra en sådanhär behandling då jag får röda fläckar i ansiktet!

Kommentarer

Postat av: elins

Publicerad 2013-11-20 12:05:48

Hej jag undrar om du har nån påjkven?

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela