Sunny weekend

Hello you guys! Hela helgen (och en stor del av veckan) har bjussat på grymt härligt väder. Har bland annat hunnit somna i solstolen (med en svenskanovell, som vi ska läsa, i handen. Hahah så kul var den typ.) två gånger plus en tredje gång idag och igår somnade jag på vår nybyggda altan. (Trött????) Altanen är dock inte klar, vi har bara hunnit skruva dit golvet än. Var på grymt härligt humör på fredagseftermiddagen, hade precis skrivit klart psykologiprov så det var ännu en grej jag kunde stryka från min lista. Det firades med lite glass med Fanny, Edward, Adrian och Jocke. I lördags åkte jag och några till Sofia och kikade på Eurovision (tyckte inte vinnarlåtan var så märkvärdig men jag har inte varit så insatt i det hela heller.).
 
Nu ska jag sätta mig ner och plugga + skriva på lite läxor. Ugh, vill få det bortstökat så man inte måste greja med sånt de allra sista dagarna innan sommarlov. Till det lyssnar jag på lite Lana del Rey, lagom mysig pluggmusik. Älskar dom här coverserna och skulle gärna vilja ha dem på spotify men får lyssna på youtube än så länge... Annars älskar jag hennes nya Young and beautiful (på tal om den så är jag jättetaggad på att se The great Gatsby, har hört många som gillat den. Kanske får bli ett biobesök nån dag?)
 

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela