En väldigt händelsfattig och tråkigt dag.

Att gå en halv dag och tro att det är torsdag (och thank god it's friday tomorrow!!!) för att sedan inse att det är måndag idag... det är inte kul. Började min dag med engelskaredovisning på café och därmed godfrukost. Därefter segade dagen på som den alltid gör, hem, ut med hunden som åker för alltid på fredag, hem, FRIENDS maraton tills middag, träna på att göra split i nån timme, träna lite abs, tumblr, tumblr, tumblr. Nutid. Snart ska jag ner och grab something to eat. (usch vad jag har ätit onyttigt och mycket idag,) se det nyaste vampire diaries avsnittet som jag har missat och sedan sova.

Kommentarer

Postat av: Cornelia Nilsson

Publicerad 2013-04-02 21:35:13

Hoppas redovisningen gick bra du! :-)


Kolla gärna in min inspo-blogg förövrigt, rödhårig och tatuerad men fullt mode-passionerad! :-)

xx,
Cornelia

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela