Bortglömt

Färgerna blev urusla här på bloggen... Ni skulle ha sett live, shit så mysigt att kliva upp till det här!
 
Mitt lov har inte alls varit särskilt händelse rikt, jag har försökt att ta igen lite saker jag inte har hunnit/haft ork till att göra på skoldagarna. Igår träffade jag några kompisar och vi såg på film, sjukt kul att ses igen då vi knappt träffas längre :) Nu ska jag blada reklamen (kul fredag jag vet) och eftersom TVD har ett uppehåll så ska jag se en film, Avatar. Det var längesedan så det ska bli kul (den med blå-gubbar), tycker faktiskt att den filmen är grym hehe. Förövrigt har vi hittat en köpare till våran hund, så jag är ganska låg just nu så har inte så mycket energi till bloggningen.
 
Trevligt helg ♥

Kommentarer

Postat av: CJ

Publicerad 2013-03-12 17:50:18

Inte alls urusla färger, det ser fantastiskt ut!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-03-19 20:16:34

Oj jäklar vad coolt :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela