Söndag

Den här bilden skulle egentligen upp för några dagar sedan men nått kom emellan. Rabarberpaj, 0,15L Cola-burk (sååå söt) och How I met your mother. Mitt nya serieberoende. Börjar på säsong två nu, har kollat på serien så fort det är på tv men har aldrig följt den från start och i ordning så kände att det var dags. Särskilt nu då alla serier man följer har break.
 
I varje fall, vaknade jättetrött imorse, har sovit hur lite som helst de senaste dagarna. Har haft fullt upp nästan varje dag sedan skolan slutade att jag inte riktigt visste vad jag borde göra då jag hade en helt ledig dag... Blev mest slöande. Jag kollade datorn och delade ut reklamen. Efter det blev det lite solande. Dock var det så varmt att jag nästan smälte bort. Sov i solen i några minuter och började sedan må illa (som alltid då jag somnar i värmen usch) och gick in och la mig för att sova i nån timme haha. Efter det blev det mer slöande och sedan middag. Kul dag. Nu ska jag iallafall ner i källaren och träna. Har inte tränat på aslänge nu, hoppas det inte är alltför tungt idag bara. Sedan ska jag ut och springa en sväng.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela