Nya skoooooor ♥

Älskar att köpa nya skor, behövde nya också eftesom mina andra börjar bli så slitna. Köpte båda för 399 ungefär, de skulle egentligen ha kostat ca 599 annars så jag är heelnöjd! Tröjan jag har på mig på bilderna är också ganska ny, köpte den på hm för ett tag sedan. Måste köpa nått att ha till, med hög midja eftersom den är så pass kort. Ska leta på stan och se vad jag kan hitta :)
 
Står för övrigt på våran altan, vi har tagit bort räcket eftersom vi ska flytta det längre ut och fixa golv osv. Lite läskigt är det att stå där uppe (höjdskräck) #räddförattfallaner.

Kommentarer

Postat av: sofiaa vikman

Publicerad 2013-06-12 21:13:52

SKITSNYGGT!
Du passa verkligen i kjolen också!

Svar: Åh tack! :))
Josephine Norlander

Postat av: Annika

Publicerad 2013-06-18 17:26:16

Snyggt! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela