Lördag

Började lördagen med att dela ut reklamen så att det var bortgjort, därefter fixade jag iordning mig och åkte in till stan för att träffa några kompisar, dock var det tråkigt väder och på eftermiddagen började det regna. Åkte hem för att käka middag och åkte sedan till en kompis för en liten grillkväll (dock gick vi in ganska tidigt pga myggen haha...). Några av oss sov över där tills idag, kom hem för några timmar sen och har inte gjort så mycket sedan dess. Behöver städa mitt rum (började i fredags men nu är det stökigt igen) och tänkte köra all in och damma/dammsuga osv. Läxor är jag helt klara med och imorgon blir det sovmorgon plus att jag kanske (antagligen) slutar tidigare. Finns inte mycket kvar att göra nu på skolan. Underbart.
Jag hade halloumi med mig, plus att jag hade chilihalloumi som jag aldrig har smakat tidigare. Det var ingen hit bland de andra men jag gillade den! Älskar i och för sig halloumi, hade en jättekul kväll iallafall :)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela