Köpa en guldtacka?

Visst vore det häftigt att äga en guldtacka? Minns då man var liten ville och kollade på tecknade serier då de hade guldtackor önskade man sig alltid en egen. Vore himla coolt att ha en som prydnad hemma eller liknande. Har sett många (fejk) som man kan köpa och ha som t.ex dörrstopp. Guldsmycken är riktigt fint men jag har alltid varit en silvertjej, vet inte riktigt varför eftersom guld känns mycket lyxigare. I vilket fall som helst så skulle jag nog sälja mitt guld om jag hade något som bara låg i en låda och istället lägga pengarna på något jag har mer användning av. Funderar faktiskt på att köpa en ny kamera har dock inga sådana pengar just nu men om man bestämmer sig för vad man vill ha kan man ju börja spara. Hade varit riktigt bra om man hade haft något guld hemma som man kunde sälja haha ;)
 
http://farm5.static.flickr.com/4137/5222162276_5b3d4efedc.jpg
Vore himla coolt att ha en såndär hemma

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2013-06-24 17:08:55

svar: åh ja, det finns inget bättre!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela