Onsdag den tjugofjärde juli tvåtusentretton

Okej, helst av allt vill jag slänga mig i sängen och kolla på How I met your mother (inne på säsong sju nu, snaaaaart ikapp!). Näst helst skulle jag vilja snöra på mig skor och gå ut på en promenix, och näst näst helst vill jag dra mig ner i källaren och träna. Sist av allt vill jag rensa/välja ut/redigera/fixa blogginlägg för allt det tar en sån jäkla tid... Plus att jag måste städa rummet, hittar typ inte mina grejer längre och lillebröderna har krossat pringles över hela golvet. Eh tack typ. Får väl blir sista alternativet ändå, promenixa får jag göra imorgon innan jobbet istället och kolla How I met your mother brukar jag göra medan jag äter frukost.
 
 

Kommentarer

Postat av: Upphetsad!

Publicerad 2013-08-09 00:08:23

Vart kan man kolla på How I met your mother förutom på tv? och säsong 7

Postat av: Upphetsad!

Publicerad 2013-08-09 00:08:23

Vart kan man kolla på How I met your mother förutom på tv? och säsong 7

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela