“I have two luxuries to brood over in my walks, your loveliness and the hour of my death. O that I could have possession of them both in the same minute.”

{Hittade bilden på tumblr}
Såg Bright Star i går, en vacker, ganska händelselös film som utspelade sig på 1800-talet. Jag älskar ju lite knäppa och händelselösa filmer så jag gillade filmen, satt och grät som en galning på slutet (tur att det bara var jag och en sovande Elvis hemma... haha). När jag stängde av filmen så gick Benjamin Buttons otroliga liv på tv, har sett den förut så såg slutet igen. Vet inte vad det är med den filmen men jag kan sitta och fulgråta den sista biten av filmen haha! Båda är iallafall bra filmer, Bright star var så himla fin, trots att det gick lite segt ibland.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela