En lista som handlar om träning.

1. I mina öron när jag tränar: Work it
2. Favoritmuskel: Glutes
3. Mål med träningen: Långsiktigt mål: Få en stark, frisk och hälsosam kropp som kommer räcka till hela livet. Kortsiktigt mål: få en snygg och vältränad kropp med muskler som sitter där dom ska.
4. Favoritövning: Min absoluta favorit är squats men jag gillar också cable kicks, tricep pushdown, lat pulldowns.
5. Favoritmat: Jag älskar thailändskt, eller iallafall wok, kyckling, nudlar, vårrullar, kokosmjölk osv.
6. Då mår jag som bäst: Då jag få köra upp volymen till musik och köra stenhårt med bra kontakt med musklerna.
7. Favoritkonditionsträning: Jag har älskat dans (gick i dans förut och saknar det som fasiken :( i hela mitt liv så dans och jogging.
8. Mitt bästa kosttips: Sätt upp ett mål (jag ska t.ex inte äta godis under detta år) och om du är på väg att bryta det så stannar du upp och tänker varför, om du inte vet svaret eller svarar för att jag är sugen så ska du ge dig själv en örfil. Man ska aldrig låta sig styras av något så löjligt som ett craving, det är DU som styr. Jag ska aldrig låta mig bli så beroende av något, om det så gäller mat eller något annat.
9. Favoritmellis: En skinkskiva eller typ keso.
10. Då tränar jag allra helst: På morgonen
11. Favoritlivsmedel: Äggnudlar
12. Mitt motto: -
13. En lördagsskväll unnar jag mig gärna: Några rutor mörk choklad (det enda godiset jag får äta) och coca cola...
14. Hälsa för mig: Att orka!
15. Min favoritfrukost: Finn crisp med ett smarrigt pålägg, ett glas mjölk och några vitamintabletter.
16. Detta klarar jag mig inte utan: Min workout-partner: syrran. vårt hemmagym. träning överhuvudtaget.

Kommentarer

Postat av: sofiaa vikman

Publicerad 2013-01-14 12:00:05

Kan du inte typ "förklara" vad cable kicks, tricep pushdown, lat pulldowns och sånt är? för jag fattar ingenting hahah (x

Svar: Haha jodu det kan jag göra x)
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela