Nittonde augusti tvåtusentretton

Det har gått nästan en hel månad sedan jag skrev något här, har varit så upptagen de senaste veckorna att jag knappt har suttit vid datorn. Nu ska jag plocka ut mina linser, tvätta bort gammal smink, ta en dusch och slänga på en ansiktsmask. Det var år (!) sedan jag använde en ansiktsmask senast och jag fick ju en av Sofia i födelsedagspresent som jag inte hunnit använda än. I mitt rum är det kaos (igen) så det blir till att städa undan och sedan så ska jag, om jag hinner, gå och panta och sedan om jag orkar en promenad. Har snittat 3 timmars sömn de senaste fyra dagarna och under 8 timmars sömn i fleeeera dagar så kroppen, orken och energin är inte på topp. Mår inte så bra just nu faktiskt. Testade att träna lite ben tidigare men var tvungen att avbryta och rent allmänt så är inte humöret på topp. Är ledig imorrn också så förhoppningsvis hinner jag fixa lite inlägg osv om vad jag har haft för mig den senaste tiden :)

Kommentarer

Postat av: Cornelia Nilsson

Publicerad 2013-08-20 00:00:41

Du får väl ta och bli lite bättre på att blogga vaaa... :-)

xx
Cornelia - Shopping Stil & Ungmamma-blogg

Postat av: sofiaa vikman

Publicerad 2013-08-20 13:48:11

Lovley!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela