Fint

Allt är så himla fint just nu, förutom det faktum att skolan börjar imorgon. Läser mycket på twitter där folk skriver ganska skönt att skolan börjar igen och längtar nästan lite till skolan och jag håller verkligen inte med.
Behöver mer sommar, mer sol, mer semester, mindre jobb och mera ledighet. Behöver sola lite mer, bada lite mer, träffa mina vänner lite mer, åka moped mitt i natten lite till och få sova lite till. Mina sommarlov brukar kännas så himla långa och jag brukar nästan alltid längta tillbaka lite till skolan och rutinerna men inte den här gången.
 
Men annars är det bra, jag har lyssnat på Panda da panda och bestämt att det är himla jäkla bra det där. Alla låtar är så bra att jag får lite ont i hjärtat. Ja, fysiskt ont i hjärtat. Har sedan innan (lyssnat live och på liveklipp) gillat Blå och Benga Bonga Zen. Behövdes lite lyssningar men nu är de andra minst lika bra.
 
 


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela