Mina sju favoritlåtar




En av mina nya favoritgrupper är Bat for lashes som jag har blivit ganska kär i, de har många bra låtar. Main titles är från filmen Chocolat som är en av mina favoritfilmer och efter att jag har tagit upp mitt keyboardspelande har jag blivit väldigt förälskad i piano/instrumental musik. Rihanna och Coldplay's nya låt diggar både jag och mamma så den spelas ofta här hemma, Heads on fire är en remix på en av mina äldsta favoritlåtar som jag har lyssnat på sen 2008 då jag upptäckte den i Twilight filmens soundtrack. Orginalet heter Eyes on fire men remixen är skitbra den med! Sen måste jag säga att jag älskar alla Lana Del Rey's låtar men just nu är det Summertime sadness som jag nyligen upptäckt och förälskat mig i. The xx är ett band jag inte vet så mycket om men jag älskar deras låt angels. Waves at night är ganska konstig låt men jag gillar den ändå.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela