En tidig lördagsmorgon

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. I torsdags var jag på min allra första hockeymatch. 2. Fanny (på bilden) och jag var på stan en sväng efter skolan någon dag. Vi är en sväng på stan nästan varje dag haha, så går det när man har skola i närheten. 3. Min fina Guldfynd by Kenza ring som jag fick av mamma i födelsedagspresent. Jag älskar den ♥ 4. En trött jag på första lektionen i måndags, engelska.
 
Återigen fullt upp med livet för att hinna med. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och det måste jag ta tag i. Helt plötsligt bestämde sig alla lärare för att ha prov/läxa som vi knappt haft tidigare så nu måste jag plugga som satan. Psykologi-prov, historia-prov, engelska-glosor. Franska-prov, matte-prov, skriva en krönika, svenska-glosor. Anyway, idag ska jag dock till Lögdeå för att besöka 1922 och förhoppningsvis (håll tummarna nu gott folk) hitta något att shoppa!

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela