Breaking dawn

 
Mamma kom nyss in och sa att hon hade reserverat biljetter kl nio om jag orkade haha lilla mamma, du är ju rolig. Vi hade inte bestämt någon dag, bara att vi skulle se så det var lite spontant men det gör inget. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka någon middag innan vi far på bio! Ska bli jättespännande, tror dock att jag inte kommer gilla den faktiskt... Vet ej varför men kan inte låta bli att undra om jag har vuxit ifrån Twilight? Var ju fan no 1 när jag läste böckerna då jag var elva men det är ju fem år sen. Shit vad gammal jag börjar bli haha! I varje fall så är jag alltid taggad på bio :)
Minns då jag skrev det här inlägget för längesedan då jag hade sönderläst min Twilight pocket haha.

Kommentarer

Postat av: sofiaa

Publicerad 2012-11-18 18:56:46

Ååååh den va helt underbar haha :D
men på slutet av filmen så blire helt knas, jag som inte läst böckern blev helt mind fucked haha! Hela bio salongen också alla ba"meeeen åååh haha" så jävla bra slut ändå :D



Svar: Så jävla braaaa!!!! Och det på slutet var INTE med i bok så JAG BA WTF I HELVETE hahaha :'''D trodde manusgubben fått knäppen och bestämt att bestämma lite själv höhöhö ;) så himla bra iallafall!
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela