20 frågor.

1) Put your Spotify on shuffle. Give me the first 3 songs that pop up.

Sorry for party rocking - LMFAO
First of the year - equinox - Skrillex
Harder better faster stronger - Daft Punk

 

2) If you could meet anyone on this earth, dead or alive, who would it be?

Känner faktiskt ingen som jag skulle vilja träffa, men det vore ju mysigt att träffa någon kändis eller så.

 

3) Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17.

"Hjulen som dolde de vita markeringarna på asfalten blev på nytt orörliga och fick landningsstället att svikta." - ur "Var är du" av Marc Levy.

 

4) What do you think about most?

sommaren sommaren sommaren. och min fina pojkvän såklart :}

 

5) What does your latest text message from someone else say?

Dutti tös :}<3333

6) Do you sleep with or without clothes on?

T-shirt och trosor för det mesta.

 

7) What's your strangest talent?

Jag kan peta mig i ögat hur mycket som helst. Hahha nej det räknas inte.

 

8) Are your parents married or divorced?

De var aldrig gifta men de har separerat för längesedan.


9) Ever had a poem or song written about you?

Nej, jag tror inte det.


10) How many different places have you lived in?

Jag har flyttat ca elva gånger men har bara bott i en annan stad en gång.

 

11) Do you have any strange phobias?

Fobi för smärta, nålar och spindlar. Inte så strange men.

 

12) Ever stuck a foreign object up your nose?

HAHAH! En gång när jag var liten och käkade makaroner så råkade jag av misstaget 'suga' in en makaron i näsan. Inget märkte jag heller förrän pappa sa något haha. Fick fara till sjukhuset och plocka ut den och läkaren misslyckades men tillslut så lyckades en sjuksköterska.

 

13) What's your religion?

Jag tror på allt och ingenting.


14) If you are outside, what are you most likely doing?

Tar mig till skolan, pappa, pojkvännen, delar ut reklamen eller njuter av värmen.

 

15) Do you prefer to be behind the camera or in front of it?

Behind, helt klart. Ska dock fara och fota mig idag (hatar!) eftersom jag måste ha en bild till körkortet och leg.

16) Have you ever rode in an ambulance?

Nej.


17) Have you ever seen someone die?

Aldrig.


18) Do you believe in karma?

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad" och jo det tror jag på. Om man gör dåliga handlingar mot andra så kommer det slå tillbaka mot en själv förr eller senare.

 

19) Choose: East Coast or West Coast?

Vet knappt skillnaden haha...

 

20) Can you change the oil in a car?

Absolut. inte.

Kommentarer

Postat av: HANNA

Publicerad 2012-03-27 21:17:04

hejsan! har en grym tävling på min blogg just nu, missa inte den!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara-1.html

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela