Ħ̬ live love hope Ħ̬

Helt otroligt att man kan ändra och fixa bilder i datorn så mycket. Orginalbilden såg helt annorlunda ut.
 
Har spenderat några dagar hos pappa nu i veckan, for ju och tältade i helgen då jag egentligen skulle dit så vi skjöt det till nu i veckan i stället. Nu är jag hemma hos mamma igen och på lördag ska vi fara och kolla på lejon och tigrar och vad det nu mer finns. På Frösön iallafall. Ska se till att ladda kameran tills dess också. Nu ska jag hoppa in i duschen för jag ser ut som en fettboll och sen ska jag fara iväg och möta upp Sofia och sen ska vi fara och klappa på pållar. Yay lycklig tös här.

Kommentarer

Postat av: sofiaa wikman

Publicerad 2012-07-21 11:13:17

Alsvakker tykte mycket om dig hihi ^^ Han släppte dig ju inte för en sekund ju ;)

Svar: Ja han var ju jättemysig haha :D
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela