Svängde in på gallerian och köpte lite nödvändigheter


Letade efter ett par små svarta miniörhängen och hittade dessa på Glitter. Följde även med ett par hjärtan i form av ett peacemärke men dom kommer nog inte användas lika mycket.


Min eye make up remover har varit slut i åratal nu så köpte en på rea och passade även på att införskaffa mig en sån här borste. Håret blir superlent!


Det är ju dessutom dags att skaffa en ny kalender så jag köpte en fin liten en på Akademibokhandeln. Supercool. Fast fick inte till färgerna på bilden... Den känns lite "jag är en rysk prinsessa" som mamma så fint kommenterade.

Köpte även ett korshalsband som jag har suktat efter sen i slutet av november, femtio spänn och så blev den min :}

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2012-01-09 16:23:22

sv: du som är söt ju! :3

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Publicerad 2012-01-09 16:58:19

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D



http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Postat av: Sannie

Publicerad 2012-01-10 00:59:10

Om du känner för att vinna ett porträtt som jag ritar till dig så var med vettja! :)



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



TROLOLOL :'D

Postat av: stephanie isabell

Publicerad 2012-01-10 14:12:17

kikar in & önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 20:46:08

Hej Dagens blogg vinnare är nu utsedd, kolla om det blev du här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-6.html#comment

annars anmäler du dig igen :)!

Postat av: viki

Publicerad 2012-01-13 12:44:47

snyggt! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela