Mitt 2011

Delar upp det här inlägget i två delar, och här har vi första delen - Mitt 2011 :}


Januari: Vi trängde ihop oss hemma hos mig, Sofia lekte filmstjärna (uppe till vänster), Tess var mörkhårig och hade en snebena (uppe till höger) och några andra var fina i mustacher (nere till vänster) och för ovanlighetens skull så hamnade jag på bild! Gjorde mig också av med en idiot och träffade min älskling hehe :}


Februari: Detta var en stilla månad för mig. Funderar på om jag ens existerade då, endast en liten ros lyckades fastna på bild. Under denna och nästa månad hade jag en lång bloggpaus pga vinterdepression.


Mars: Ännu en död månad. Jag var lycklig över 16 grader celsius eller 60.8 fahrenheit och citerade en av Kan Dee's teckningar.


April: I April började jag leva igen, vi samlades hemma hos Sofia för att grilla på sista april, vi käkade marshmallows, nutella och mariekex. Några dagar innan det grillade vi hos Tess (mitten till höger) och en annan dag så åkte vi iväg och grillade vid vattnet. April var en grill-månad.


Maj: Träden började bli gröna och det växte fina blommor på vår trädgård. Jag var hemma mycket under Maj pga mina atopiska eksem. Fick även infektion i läppen och såg allmänt läskig ut. Vi visste inte vad jag hade då, vi trodde på allergi av något slag, och det var en en jobbig tid då.


Juni: Jag och Tess kramades och hade roligt när vi var iväg med skolan på en liten utflykt (man fick välja mellan olika aktiviteter). Jag hade kors på hjärnan och ritade dom gärna lite här och var. Vi grillade på Hörnsjön vid vattnet och hade det trevligt. Jag, Pia och Jocke köpte gatukritor och gick loss på asfalten hos Pia. Det blev ett mycket stiligt resultat. Jag, familjen och pojkvännen drog iväg till rövarbyn och bodde två nätter i en stuga över midsommar. Jag fyllde också år då. (överst till vänster)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-07 23:57:01

hahah du är grym bruden ;)

Postat av: Sofiaaa

Publicerad 2012-01-08 00:00:36

aaawwweee vi måste umgås se på film eller grilla eller leka i snön eller grilla snaart tycker ja :D

häärliga minnen ^^

Postat av: hanna b

Publicerad 2012-01-08 11:04:59

sv: Haha, jo, men det gör bara att det blir bra jul och nyårs-ledigt i år. Jo, det har jag kollat upp, jag har seriösa problem med att leva i nuet. ;)

Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Publicerad 2012-01-10 07:57:19

Hej snyggis <3

Var med om att bli dagens blogg, skulle vara super kul om du ville vara med <3



PUUSS

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela