Arg?

Blev så arg i helgen att det slutade med att pappa och jag satt och fnissade åt mig i soffan. Jag blev så upprörd att jag nästan skakade och började stamma när jag skulle förklara för pappa anledningen till mitt lilla utbrott, en person var anledningen. Jag förstår verkligen inte, IDIOT har jag lust att säga till denna person och ge den en örfil haha. Galen? Oja ibland börjar man undra hur det ligger till inne i hjärnan. :} Så. Upptagen med livet som vanligt, kameran ligger och dammar :( Det är kallt och grått ute och jag har prov på tisdag och svaren vill inte fastna.

På plussidan så har jag och mamma bokat hotell i Paris nu, dock inget bestämt. Vi ska se om vi har tid att åka bort eller så :} Håller iallafall både tummar och tår!

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2012-02-13 19:27:10

asdfghjkl förstår dig

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela