Sjuk

Mådde väldigt dåligt igår kväll och när vi kollade imorse så hade jag lite feber och mådde inte helt bra så jag fick stanna hemma idag. Just nu läser jag lite bloggar nerbäddad i soffan samtidigt som jag ser på Mummy detective på Discovery World. Så spännande! Just nu håller dom på gräva upp en hel familj (kända människor men jag har aldrig hört talas om dem) och kollar upp om myter osv stämmer. Jag älskar sådana dokumentärer och serier :)
Spelar även lite Monster Park på mobilen, väldigt beroende framkallande! Btw, ni får gärna tipsa på intressanta dokumentärer och vetenskapsprogram, om jorden, människan, om historia, utgrävningar, vad som helst!
 
Börjar känna mig mer och mer hängig ju mera dagen går så ska ta en alvedon, en liten kaka eller två och chilla lite med lillebror och kika på Ice Age! :)

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela