Off to Sundsvall

 
 
 
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8ttk4iGDN1rdns9eo1_500.jpg

Idag ska jag, syster och mamma hoppa in i bilen (där ac:n är trasig..) och åka till Sundsvall (vi kommer smälta bort) för en heldag med shopping och så ska vi pierca oss också. Syster ska göra om sina öron som hon har låtit växa igen och jag har velat mellan två olika alternativ. Dock så tyckte mamma att jag skulle göra tragus så då kör jag på det, annars hade jag tänkt ta industrial men orkar inte två hål. Plus att det lär bli dyrare och mamma ska ju betala för all shopping osv så vi skipper industrial :)
Därefter ska vi käka ute, kanske se på bio, och sen sova på hotell en natt. Nästa dag blir det heldag på Ikea och kanske lite Birsta City om vi ids. Har typ längtat hela veckan, kommer bli så najs!

Kommentarer

Postat av: Meg

Publicerad 2012-08-17 11:36:34

Tragus är så snyggt! HAr själv en :)

Svar: Har du? Har aldrig fått syn på den i nån av dina bilder. Skitsnyggt är det, blev jättenöjd :)
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela