Kreativitet; ny kategori.

Det har inte blivit någon uppdatering denna helg jag har varit upptagen och har inte haft någon kamera. Glömde den hemma hos mamma när jag for till pappa.
Tänkte presentera en ny kategori, kreativitet. Var inne på Pagoni, en smyckesdels-butik, i Fredags med Fanny och vi plockade på oss lite saker. Skyndade mig hem och satte igång! Fast jag var tvungen att springa till affären och köpa lim först hehe. Så nu har jag blivit väldigt inspirerad av mig själv att pyssla ihop lite smycken eller så. Köpte dock bara nitar och delar till en drömfångare. Senare i veckan ska jag nita ett par jeans och drömfångaren gjorde jag i Fredags, blev jättenöjd! Trots att den inte är perfekt, tog nätet direkt ur minnet och det är lite limfläckar på den, så gillar jag den för den är hemmagjord. Nästa gång blir den säkert lite snyggare :)

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-08-26 19:03:29

fin blogg :)

Postat av: mysan

Publicerad 2012-08-26 21:51:12

Kontakt mig om du har lust att lätta ditt hjärta elr hjälpa mig att nå ut till folk som har det jobbigt!<3

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-09-09 19:27:13

Gjorde du drömfångaren sjävl? Skills!

Svar: Japp det gjorde jag, tack! :)
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela