En nytagen bild + tio fakta

 
1. Jag älskar text som är skrivet i gemener, så mycket snyggare än stor-bokstav-i-början som man får lära sig. Har försökt börja skriva så men det är fasiken omöjligt! Efter sju års flitit skrivande sitter det i som foten i sockan.
2. Har slutat gilla choklad haha. Började äta mörkchocklad för några månader sedan och nu mår jag nästan illa av att tänka på exempelvis mjölkchoklad, eftersom det känns så 'sockrigt'.
3. Kan snart spela Colours of the wind på keyboarden. Horray!
4. Har motionerat två gånger under sommarlovet. TVÅ?! Det är ingenting. Plus igår då förresten, då vart det låååångpromenad.
5. Next up efter låten ovan så står The merry-go-round of life från filmen Howl's moving castle, som är en av mina favoritfilmer, som jag ska lära mig på keyboarden.
6. Mina favoritfilmer består nästan enbart av disneyfilmer.
7. När folk hypar på filmer och böcker blir jag förbannad och svär att jag aldrig ska se/läsa filmen/boken, iallafall inte förrän jag känner att jag vill. På det viset får jag alltid jättelåga förväntningar och när jag väl tar mig i kragen och kikar eller läser blir jag nästan frälst för oj så bra den var.
8. Snart ska jag äta lax.
9. Vill köpa omega-3 tabletter, ladda upp med go' och fresh mat, kolla in min workout-visionboard, köpa gymkort och träna tills jag spyr.
10. Jag funkar knappt utan solen men när det är varmt ute blir jag nästan sjösjuk. Fast inte sjösjuk på riktigt, men den känslan får jag. Är jättekänslig mot för mycket värme.

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2012-08-14 21:17:02

mörk choklad är gott =)

Svar: Superduper gott! :)
Josephine Norlander

Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Publicerad 2012-08-20 20:28:13

Fin blogg! :]

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela