Det här längtar jag efter

Just nu längtar jag väldigt mycket tills vi har hunnit renovera klart och byggt ut köket så vi kan börja på övervåningen. Jag och pojkarna ska byta rum och då ska vi måla, tapetsera och inreda och fixa till. Jag ska få en ny och bredare säng, nya garderober och så småsaker. Det kommer bli jättekul att faktiskt kunna välja hur jag vill ha det. Just nu är det mest praktisk inredning och det är ju lönlöst att börja fixa till det här rummet då jag ändå ska byta sen.
 
Jag längtar till första september då jag och pappa flyttar från lägenheten vi bott i så länge jag kan minnas (det känns ju självklart lite vemodigt men vi flyttar ju ihop med Monis och det är alltid kul med en nystart) till en annan lägenhet. Hoppas det blir bra där :)
 
Faktiskt så längtar jag lite till skolstarten också, gymnasiet börjar jag i år. Det kommer bli spännande!
Jag längtar också efter träningssuget som har varit frånvarande den här sommaren, vilket märks för jag känner mig så fruktansvärt uppsvullen.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela