"The only real problem a woman has is the lack of a really nice guy, or the presence of a dumb one."

Och så var jag tillbaka. Återkommer med bilder och kanske lite text om jag känner för det. Riktigt bra har jag haft det iallafall! Dock är mina stackars fötter alldeles ömtåliga nu haha, toooo much walking.

Nu när jag har varit utomlands behöver jag inte spara på pengarna längre så jag kanske ska spara ihop till en synth/keyboard? Har velat ha en så länge nu, fast jag fyller ju år snart.

Kirrade avslutningsklänningen i Barcelona också, kändes bra. Både att få det bortgjort och så att jag inte hade kommit hem utan och sedan inte hittat något fint att ha här. Dessutom bor jag i en liten stad så chansen är stor att man har en likadan som någon annan. Den såg inte fin ut på bilden så jag orkar inte visa, men jag kommer iallafall vara en färgrann-mönster klick iallafall :}

Har längtat efter att få börja träna igen medan jag har varit borta, har käkat så gott och mycket under resan så jag blev alldelles svullen haha. Inte lika kul att shoppa då magen putar ut sådär galet. Har också bestämt att jag ska köra stenhårt med armar nu innan sommaren också, iiih. Can't wait. :}

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-04-27 20:25:31

lägg upp bilder! vi vill veta hur du har haft de!!:D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela