Är det söndag idag?

Vars tog helgen vägen? Vaknade till min förfäran upp till snöfall i fredags, why oh why?! Fredagskvällen spenderade jag hos pojkvännen och på lördag morgon vaknade jag tiiiidigt och var allmänt euforisk över att sooooolen sken! Strax efter sju klev jag upp och sedan blev det lite födelsedagssång för lillebror. Några paket och gofrukost senare så for vi till optikern, har testanvänt några linser i en vecka, men de skulle beställa nya för de satt inte så bra på ögat. Bara att fara hem och förbereda för släktfika osv. Senare på kvällen så såg vi den nya Tintin som lillebror fick i present (har sett den förut en gång) och den var fortfarande lika bra! :} Gick och la mig tidigt och strax efter åtta imorse vaknad jag.

Dock så öste snön ner igen och mitt humör låg i botten. Drog mig iallafall ut med reklamen och lyckades tajma in snöuppehåll nästan på minuten! Tur för mig hehe :} Var klar tidigt och då for vi in till stan för att köpa en present till ett annat barn i släkten, jag sprang in på HM och Bikbok en snabbis medan. Båda affärerna levererade! Vår/sommar-kläderna som kommit in är faktiskt riktigt fina. Dock ska jag iväg om 22 dagar så håller stenhårt i pengarna haha.

Sedan drog vi iväg till lite släktingar på fika osv. Sedan har dagen inte bestått av så mycket annat mer än slapp och fettismiddag. Tur att jag snart ska hopa träningskläderna och köra lite pilates och ska till gymmet imorrn haha. Fick den största rullen jag nåååågonsin sett!

Ungefär såhär underbart var det att vakna upp på Lördagsmorgonen. Förövrigt så var det här en skitbild haha...

Kommentarer

Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Publicerad 2012-04-01 19:26:07

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-04-02 12:50:04

Hej! :D

Jättefin blogg!

Kika gärna in på min :)

http://snyggafilippa.blogg.se

Puss&kram!

Intresserad av bloglovin byte?

Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Publicerad 2012-04-02 21:55:03

sv: jag följer dig nu :D

kram

Postat av: Bojan

Publicerad 2012-04-03 09:39:50

Hej!



Vinnaren i tävlingen i samarbete med Prydligt.se är nu dragen! Så in och kika!



http://bojans.devote.se/blogs/18485996/ettusensjuttiofem.htm

Postat av: Meg

Publicerad 2012-04-03 17:45:54

sv. Det var riktigt gott också :D

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-04-03 18:11:17

Fin blogg du har!

Kan vi följa varann via Bloglovin?

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-04-03 18:57:42

Jag har lagt till din blogg på Bloglovin nu. Jag blev följare nr 18.

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-03 21:51:34

det får jag hoppas, april ser inte rolig ut för mej.. :s

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela