Studiedag

Idag har vi haft studiedag så vi har varit lediga! Väldigt skönt att få sova ut lite eftersom jag sov så konstigt iförrgår natt. Mamma har dessutom hämtat ut mina salvor och krämer som jag ska smörja med två gånger om dagen i sju dagar :} En stor tumme upp till den som jag ska använda i ansiktet och runt ögonen eftersom den inte ser ett dugg kladdig/glansig ut när man har smetat på sig den.

Har städat rummet idag, behövdes verkligen. Annars så har den här dagen känts ganska värdelös, har ingenting vettigt att göra och det här vädret (gråa moln och regn) gör mig bara deprimerad. Känner för att spela lite The sims 2 men vill inte vara en datanörd :}

Ska försöka ta tag i lite läxor! Ska svara på frågor om en berättelse vi läst och plugga massor om hinduismen!

Att gå på promenad med pojkvännen i solnedgången är lycka

Var för lat för att orka redigera bilden så den är helt oredigerad.

Kommentarer

Postat av: Karoline

Publicerad 2011-09-15 09:31:05

Är du sugen på ett par Jeffrey Campbell heels? Då kan du just nu få ett erbjudande på 50 %. Allt du kan behöver göra är att länka din mejl i detta inlägg http://karoliiineo.spotlife.se/2011/09/15/grymt-erbjudande-pa-jeffrey-campbell/



Så skickar jag dig länken till erbjudandet!

Ha en bra dag :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela