"Jag är så mycket bättre i fantasin fast jag vet att den får man inte leva i"

Hade en dålig dag idag och allt blev bara fel. Har varit helt inställd på att det är fredag idag så har ångest över att jag måste till skolan imorgon haha. Har haft Marissa Horn på repeat och läst ur en ny bok jag lånade på biblioteket igår. Djupt vatten av Kate Cann och den var sjukt bra! Läste ut den alldeles nyss. Så himla tragisk och deprimerande men jag gillar ju sådana böcker.

Såhär står det på baksidan:
''Det var inte bara hans utseende som gjorde mig helsåld, fast det var knäckande - utan också elektriciteten jag kända att han utstrålade. Ibland var den så stark att det kändes som jag blev upplyft och omruskad. Känslan var inte alltid behaglig, men man blev liksom beroende av den. Till slut ville jag bara vara med honom och ingen annan.''


Känner igen mig lite där... hahah :} Läste nu att det här är andra delen i en triologi. Lånade trean också (tänkte hugga in på den ikväll) men känner inte för att läsa ettan nu.

Nu ska jag ner och äta något, (svälter snart!) så ha en bra kväll :}

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-09-30 00:50:31

sv: tackar :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela