Idag

Idag så drog jag mig till skolan och hade orientering första timmen och därefter bild. Just nu så bygger jag en modell av ett hus på bilden, ganska roligt att skära och klistra ihop kartongbitar! ^^ Resten av dagen var så seg och tråkig att jag inte orkar nämna den.
Efter skolan så åkte jag och Tess ut och körde moped! Först for vi till Lidl och köpte några "bar" saker. Ni vet sådana dära müsli grejer med choklad och lite klet? Nästan som en energibar? Vi köpte iallafall maoam också :} Gottis gottis. Vi körde vidare lite fram och tillbaka och sedan hem. Resten av kvällen har jag inte gjort många knop. Ska försöka hinna läsa klart alla bloggar jag följer och plugga lite franska innan jag går och lägger mig. Natti på er!

Lite halvskum redigering på en halvskum bild med en lyckstolpe mitt i all oskarp skog.. Ibland orkar man inte ens bry sig haha.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela