Atopiskt eksem

Yes, atopiskt eksem är det jag har. Ingen allergi, vilket jag tyckte var lite synd. Atopiskt eksem har man resten av livet men eftersom jag kommer få behandling för det så kommer jag bara ha det i perioder. Ibland kanske jag slipper det i en månad och ibland i ett år (om man har tur) och det brukar bli lite bättre när man blir äldre.

Märkte nu när jag läste lite broschyrer jag fick att jag har haft jättetur! Vissa har sår som blöder och varar men jag har bara haft torra fläckar! Lite tur i oturen får man ha iallafall. (googla och se hur hemskt det kan se ut)

Eftersom man gärna kliar sig i sömnen så måste jag klippa av mina naglar :( får försöka hålla dom korta och fina istället då.. Så imorgon ska jag lägga på ett snyggt lack om jag har tid :}

Så imorgon så ska vi hämta ut på recepten och jag ska ta lite bilder, bla visa smyckena jag fick av mamma och en jacka som jag köpte för några veckor sedan. (inte kommit förrän nu vilket är lite synd för snart är det för kallt för den)

Kommentarer

Postat av: cheriec

Publicerad 2011-09-12 20:34:55

oj, syns det mycket eller? :( Gör det ont?

Postat av: cheriec

Publicerad 2011-09-13 16:48:55

sv: oj, okey. hoppas det blir bättre. :)

kram!

Postat av: mimmi

Publicerad 2011-09-14 15:29:53

fin blogg!:)

Postat av: hanna

Publicerad 2011-09-14 16:10:03

sv; tack! :]

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-09-15 00:01:18

sv : verkligen :( får se man kanske kan lämna in den :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-05 21:05:12

Lider med dig. Har levt med det nästan hela mitt liv.

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela