11 09 11

Skäms över hur dåligt jag uppdaterar! Känns som lite av min inspiration flög iväg med min mamma till Barcelona. Men nu är hon tillbaka och förhoppningsvis så får jag tillbaka lite inspiration :) På dagarna så har jag bara gått i skolan och när jag har kommit hem har jag träffat min pojkvän eller så har jag suttit vid datorn. Har blivit lite databeroende nu igen..

Jag har några bilder att visa upp som jag knäppte i helgen och så ska jag fotografera det som mamma hade med sig till mig från Barcelona! Jättefina smycken! :}

Imorgon är jag ledig från skolan, äntligen så har det blivit den 12 September och jag åker till Sundsvall's hudklinik och får kanske reda på vad jag är allergisk mot, (om det nu är så) så vi kan fixa det. Håll tummarna för mig nu! ♥

Ni får se en bild som jag tog igår sålänge, synd att man ser byggnaden och det i bakrunden men solljuset var så fint så jag gillar bilden ändå!


Kommentarer

Postat av: Originalet

Publicerad 2011-09-12 12:56:58

Svar:

Åh tack så mycket, vad gullig du är! :)

Postat av: steffi

Publicerad 2011-09-13 18:27:34

var gärna med i dagens blogg :)



http://shoppahollys.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment

Postat av: sofia

Publicerad 2011-09-14 17:15:31

Hej! Läs gärna min blogg om mitt modellande, shopping och min stora passion - mode. Jag skriver förövrigt om allt annat i mitt liv. Följ bloggen jättegärna via bloglovin. Kramar Sofia

Postat av: Theresé Adelman

Publicerad 2011-09-15 21:29:28

Vilken fin bild! :)

Postat av: CJ

Publicerad 2011-10-04 20:48:57

Fint!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela