† † † †

















Då är både midsommar och födelsedag över :) och jag är sjukt glad! Fick bara fina saker som jag behövde i födelsedagspresent (pengar pengar ♥)
Orkar faktiskt inte skriva mera (förutom att mina fina vänner kom och gav mig jättemycket godis som jag måste äta upp! Och ett plakat med en fin (HOST) bild på mig, hjärta på er iallafall)
Imorrn ska jag in på stan och gå på biblioteket, lämna tillbaka och låna nytt och sedan gå upp till bokhandeln och kolla på böcker med pojkvännen.

Kommentarer

Postat av: BOKI

Publicerad 2011-06-28 13:20:23

Kika gärna in och berätta vad du tycker om min nya header! Är i valet och kvalet att ändra den nämligen..

Kramis

Postat av: MANDOSA - Amanda

Publicerad 2011-07-02 18:50:43

sv: åh tack ! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela