Never let me go

Tumblr_ll5fgmk7ok1qa1rooo1_500_large

 

Såg den här filmen för ett tag sedan. Den var jättebra men väldigt sorglig! Förstod inte filmen riktigt för det fanns ingen svensk text och jag fick ha på lågt ljud för familjen sov och jag ville inte väcka någon. Får väl se om den någon gång så jag förstår allt. Men den var helt klart sevärd, och Keira Knightley, Carey Mulligan och Andrew Garfield spelade huvudrollerna.

As children, Ruth, Kathy and Tommy, spend their childhood at a seemingly idyllic English boarding school. As they grow into young adults, they find that they have to come to terms with the strength of the love they feel for each other, while preparing themselves for the haunting reality that awaits them.

Kommentarer

Postat av: En blogg om Kevinn

Publicerad 2011-06-18 13:47:02

Absolut! :)



Gaah, det var världens sämsta (läs SÄMSTA) tivoli och miljödag! Haha. Jag vet inte vad dom tänkte :P

Postat av: sandra, anna & tove

Publicerad 2011-06-18 16:18:58

hejsan.

kika in på fåran fotoblogg..

följa den gärna vi bloglovin också :)

Postat av: holykirch.se

Publicerad 2011-06-19 00:09:10

fin blogg :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-23 16:13:50

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela