Mera sol! ♥

Ä L S K A R att det är soligt och varmt ute! Faaaaan vad glad jag är! :D
Idag så började vi vid nio och då städade vi ur skåpen och klassrummen. Lunch och sedan fika utomhus med klassen :) fick sluta vid ett tiden.
Cyklade hem och la mig på balkongen men mamma ringde och undrade om jag skulle med till mormor så hann inte sitta så länge. For dit och sen kom jag hem och satt vid datorn en stund :) Pojkvän kom över en liten stund sen skulle han iväg och klippa håret ^^

Vi ska beställa Thai mat till middag och sen ska jag iväg och grilla med några kompisar. Mysig dag idag :} sånt gör mig lycklig.

Dock något som drar ner mitt humör är folk som är självgoda och måste skryta och vara jobbiga heeela tiden. Sluta med sånt och var glad och positiv över att livet är så fint! Klaga och dryga omkring kan man göra när man är gammal pensionär och inte har något annat att göra. Lev livet och njut och trilla inte över dina tråkigheter på andra :) ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela