11 06 08

Pheuff vad varmt det är idag?! I like :} Blir på underbart humör när solen skiner! Inte ens töra människor kan få mig på dåligt humör. Jag och Tess drog in till stan efter skolan och hon skulle kolla på någon bikini och en avslutningsklänning och när jag ändå skulle in så kollade jag på ögonbrynsgel och ögonbrynspenna och när vi var där kom jag på att jag behövde en ny bikini också.
Vi gick runt tills fötterna ömmade och sen köpte vi mjukglass som vi käka i solen tills bussen hem gick ♥

Sen när jag kom hem visste jag inte vad jag skulle göra för jag hade så mycket att göra och visste inte vart jag skulle börja. Skolavslutning på Fredag så har lite småsaker att fixa innan dess, men det hinns imorrn förhoppningsvis! Däremot så tränade jag lite nyss (hello träningsvärk!) och jag ska försöka komma ihåg att fortsätta, glömmer bort det så himla lätt :(

Fred ut.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela