Tälta

Idag klockan tolv åker vi iväg till Nävertjäl, tror jag att det hette, och tältar där tills imorrn. Det ska bli kul, har faktiskt aldrig tältat någon annanstans än på gården. Har med mig sallad till lunch och så ska jag grilla hamburgare till middag. Hoppas det blir uppehåll iallafall fastän det står att det ska vara molningt och kanske regna lite på kvällen (och nej, vi är inte smarta nog att flytta tältningen till en annan dag)

Annars så satt jag säkert fem timmar vid datorn igår för att den vägrade fungera som jag ville och jag fick sitta och försöka fixa till det. Tillslut så blev det bra och klockan var runt 23 så då gick jag och la mig.

Kommentarer

Postat av: A N G E L I J N A

Publicerad 2011-07-09 20:52:10

allt bra?:)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela