15 dagars lista

Dag 1 - En nytagen bild + Tio fakta
Dag 2 - Om min familj
Dag 3 - Min bästa vän
Dag 4 - Mitt rum
Dag 5 - Det finns i min väska
Dag 6 - Det här längtar jag efter
Dag 7 - Mina rädslor
Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
Dag 9 - Några bilder på mig när jag var liten
Dag 10 - Varför började jag blogga?
Dag 11 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - Min favorit plats
Dag 14 - Min favorit serie
Dag 15 - Min dag

Tänkte börja med en sådanhär liten sak, lite mindre än 30 Dagars listan som jag aldrig orkade göra klart, plus att den här såg mycket roligare ut. Men det får bli en annan dag, ni ser väl när jag börjar med den :)

Kommentarer

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2011-07-05 22:19:34

Skoj =)

Postat av: Jasmin

Publicerad 2011-07-06 18:59:39

Kolla gärna in min blogg läs några inlägg o kommentera nåt eller fråga något på blogrespnse, vem vet du kanske gillar min blogg? :)

Man vet ju aldrig...

Postat av: Emilia

Publicerad 2011-07-07 11:31:37

Mår du bra idag? :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela