Fjärde december tvåtusenelva

Long time no see. Har haft fullt upp med livet den senaste veckan. Känns som om jag har haft fullt upp med livet sen i höstas (vilket det fortfarande är för än är det inte snö här.) Tiden glider iväg och jag hänger inte med längre, sjukt att det snart är jul igen. Förra året hade jag noll julkänsla men nu kan jag inte vänta. Först jul och sen nyår och efter det så firar jag 1 år med älsklingen ♥ (18 Januari)

Har börjat skriva igen, så himla roligt att sätta sig en stund och skriva tills inspirationen tar slut. Har faktiskt kommit en bit nu. Väntar spänt på fortsättningen.. (trots att det faktiskt är jag som skriver. Är ganska trött så det blir ett flummigt blogginlägg idag haha.)

Har franska inlämning, idrotts inlämning, labbrapport inlämning, debattartikel om energi-inlämning, engelska bokrecensions inlämning och prov på första världskriget tills innan lovet, dvs nästa vecka (v.50, nästa vecka.). Men det finns ingen anledning att stressa, skrev nyss klart idrottsläxan och har börjat på både labbrapporten och debattartikeln så det är inte mycket kvar att skriva på dom. Resten ordnar sig.

Ska in till stan imorrn och handla julklappar (om någon vill följa mig.) Har inga pengar! Vet inte hur det går ihop men i november gjorde jag av med prick 1000 kr. Jag tjänar inte ens så mycket haha... Dock ska jag snart få 300 kr för mitt gymkort och mamma skulle betala mina nya jeans som kostade 400. Då jävlar ska det julhandlas. Håller på att planera lite inför nyår och gissar på att jag kommer behöva spara en hel del tills dess.

Hur många paranteser kan man ha i en text? Hum... Har bara fem iofs. Bilden här nere är ifrån igår då jag myste till det lite extra.

Kommentarer

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Publicerad 2011-12-06 18:06:34

hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Publicerad 2011-12-07 19:11:48

Hej söt!

Fina bilder och fin blogg !



Vad gör du?

Kraams

Postat av: marina

Publicerad 2011-12-08 20:02:25

allt bra?

Postat av: Helena

Publicerad 2011-12-08 20:48:54

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)

Postat av: kalle

Publicerad 2011-12-08 21:54:17

vilken fin blogg du har :)

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Publicerad 2011-12-08 22:13:49

Ny omgång av dagens blogg! Va gärna med du också :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-4.html

Ha en bra fortsätt kväll! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela