11 08 01

Har suttit länge nu och rensat bland bloggarna jag följer, tror att jag nästan har tagit bort hälften men har fortfarande 125 bloggar kvar! Om alla bloggar skriver 2 inlägg var om dagen blir det 250 blogginlägg att kika igenom sammanlagt.. inte konstigt att jag aldrig hinner kika igenom alla inlägg haha :D Finns så många fina och inspirerande bloggar som jag älskar att läsa så dom får vara kvar sålänge iallafall. Får försöka rensa lite mera framöver kanske.

Annars så har jag bara myst med pojkvännen, spelat lite brädspel och sedan skyndade jag mig hem, hoppade i nya kläder, drog ett drag med mascaraborsten på fransarna, smörjde in mina trasiga läppar, greppade handväskan, stoppade fötterna i skorna och skyndade iväg till busshållplatsen för att åka in till stan en sväng med Tess och pojkvännen innan det stängde. Vi gick runt en stund och kollade och gick sedan och åt på Subway. Köpte inget idag men känner att jag skulle vilja fara in till stan och leta runt lite mera noggrant.


En liiiten blomma i vår trädgård för... några veckor sedan :}

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-02 00:35:49

jaa vi får ta och åka in utan en pojkvän som inte vågar gå in på tjej klädaffärer (a);)

Postat av: Rebecca Jansson'

Publicerad 2011-08-02 13:24:43

Sv' Varsågod :) Du få ha en bra tisdag!

Postat av: Rebecca Jansson'

Publicerad 2011-08-02 13:37:41

Sv' Tack :D

Postat av: beccis

Publicerad 2011-08-02 13:51:48

gillar du rosa?

isf kan du passa på att kolla in mitt inlägg här:

http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/july/alska-rosa.html



kram

Postat av: cdahl.

Publicerad 2011-08-02 17:56:45

hejhej! kikat omkring lite på din blogg och gillar den skarpt!

härlig bild också. :D



jag har just nu en frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du ville ställa en fråga! :)

http://carinaballerina.blogg.se/2011/august/1-augusti-fragestund.html#comment

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela