Usch vilken dålig dag jag har haft idag, har pendlat mellan jätteglad till förkrossad till förbannad och allt däremellan. Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och somna på en sekund så jag kan vakna upp till förhoppningsvis en bättre dag. Men än är jag inte trött så det får vänta, plus att det känns lite lamt att gå och lägga sig tjugo i nio.

Sov hos min pojkvän igår, vi kikade på film och imorse så fick jag ryck och började tokstäda hans rum haha... vid tre tiden så gick jag hem eftersom han skulle bort idag och vara borta till på Måndag :( kommer sakna honom ♥
Min lilla städmani fortsatte hemma då jag städade undan och dammsög i hallen nere, vardagsrummet, köket, trappen, hallen uppe och toaletten uppe.

Min dator är jobbig som vanligt idag, tror faktiskt den inte klarar så mycket mera längre. Får lite lätt panik när jag tänker på det. Måste verkligen köpa någon form av hårddisk som man kan spara alla bilder på ifall datorn dör eller så.

Nu planerar jag att gå ner, fixa lite té och kanske en macka om vi har något pålägg och sedan kolla om det är något bra på tv. Är det inget bra så ser jag några avsnitt av Friends på datorn ♥ Kan behöva lite skratt just nu.

Till något annat lite roligare, min nya moped är helt klar nu! Förutom hastighetsmätaren som inte funkar haha :} Men jag gillar den verkligen. Jättemys att köra och den går riktigt bra faktiskt fast den är lite gammal. Väldigt trögstartad dock.. får stå och trampa på kicken i flera minuter innan den går igång. Aja :}

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-08-05 17:15:45

Kika in och tävla =D

Postat av: CJ

Publicerad 2011-08-05 23:21:48

Åh men tusen tack snälla du! Hoppas att FRIENDS piggar upp och att du får en bättre dag imorgon. :)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-05 23:44:16

sv: Dom är hur fina som helst!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela