Skrapsår

Hej, har inte haft tid att blogga pga. skolan. Tänkte lite kort berätta vad som hände när vi ramlade med cykeln. Hihi det låter så himla töntigt när man pratar om det men det började iallafall med att vi skulle cykla till Hörnsjön för att gå/springa skoljoggen. Eftersom vi var fler personer än cyklar så skulle Amanda skjutsa mig på pakethållaren. Vi hade lagt våra väskor i korgen på styret och i en nerförsbacke så började väskorna gunga från höger till vänster tillslut välte cykeln hehe.
Amanda klarade sig med hål i byxorna och uppskrapade knän och jag skrapade upp en höften/magen. Vi hade sådan tur :] en meter till och vi hade legat mitt ute på vägen...
Japp det var det, lyckades inte få till någon bild på skrapsåret så ni får nöja er med denna.


Såret är ungefär lite större än min tumme :] och det har läkt läääskigt fort. Nu kan jag sova på mage igen!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-22 21:50:57

ajdå! :(

Postat av: Marina

Publicerad 2010-09-23 15:16:25

Tur att gick så bra som det gjorde ändå ;)

Vad härligt att du kan sova på mage igen. Nu får du ta igen dom nätter som du legat vaken.... ;)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela