04 September 2010

Godmorgon :) Det har varit år och dar sedan jag bloggade sista, opsi daisy. Har varit helt död under den här veckan när jag har kommit hem från skolan. Har typ däckat i soffan/sängen varje eftermiddag :s jaja, idag är det Lördag och jag har inte planerat något, som vanligt... Vilket skitliv jag lever ibland haha :']
Funderar på att träna lite och använda den där CD-skivan som jag skrev om tidigare i sommar. Kommer få läskigt mycket träningsvärk men jag orkar inte ens cykla till skolan så känner mig tvingad att träna lite.

På tal om sommar så är det ju höst nu. Har inte riktigt fattat det än hehe. Blev ledsen när jag kikade ut genom fönstret och fick se några gula löv på trädet utanför.



Vi får se vad som händer ikväll, det är Barnens-dag så vill gå och åka lite karuseller men har ingen att gå med.

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-09-04 16:58:02

Det var på tiden att du bloggat lite nu ;)

Jag skulle oxå behöva träna...men tappar all energi när jag tänker på det... :/



Som sagt du måste bli fotograf!!!

Hur får du rundade kanter på bilderna??!



Kram ♥

Postat av: ninni

Publicerad 2010-09-05 12:49:27

sv så lite så! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela