16 Oktober

År och dar sedan jag uppdaterade, blir lite så när man har skola och annat på schemat. Veckan har varit jobbig och tråkig men ska ta nya tag till nästa vecka :]

Igår så fick vi sluta extra tidigt från skolan pga ingen lärare på bilden så jag, Fanny & Marina gick hem till mig och såg på Harry Potter filmerna, vi hann bara se till fyran innan vi skjutsade hem dem. Vi beställde pizza och en mumsade på en massa godis, hur mysigt somhelst. De sista minutrarna av Den flammande bägaren somnade båda samtidigt. Jag pratade med dem och båda hummade till svar och började snarka några sekunder efter det ^^.

Efter att vi hade skjutsat hem dem så var klockan närmare ett så jag gick och la mig. Idag har jag bara suttit vid datorn och kollat igenom massor av bloggar och lite annat.
Nu ska jag hjälpa till att sätta upp gardiner och lite annat på mitt rum.

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-10-17 10:28:51

Vi måste göra om det där!! =)

Det var faktiskt pinsamt att jag somnade...haha x)



Postat av: Kokorochan

Publicerad 2010-10-17 12:39:39

svar: jo den var mycket bättre än vad jag trodde också ^^ eftersom jag hört så mkt dåligt om den xD men den kunde fortfarande varit mkt bättre om den bara varit lite längre :( dom fick trycka ihop så mkt och varje scen rörde sig lite för fort fram tycker jag. Men jag gillar den ändå :)



kramar<3

/kokorochan

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela