No time

Det känns som om jag aldrig har tid för någonting numera. Alltid är det skola och den lilla tiden jag har kvar efter skolan spenderas framför datorn eller tv:n. Jag måste städa rummet, ta tag i läxorna och ha tid att vara hos kompisarna ♥ för det hinns nästan aldrig. Jag vill spela gitarr, fotografera och sitta och filosofera :] snart är det jullov iallafall! Bara 1 månad och 2 dagar kvar till julafton och bara 1 månad kvar tills lov.

Nu mina kära vänner tänker jag stöka till det på rummet och möjligen dra fram kameran. Det är ju så mört' ute så vet inte om jag kan få till några bra bilder. Vi ser väl, kram på er!

Kommentarer

Postat av: keyfinderuf

Publicerad 2010-11-22 23:34:54

KeyfinderUF har den perfekta julklappen till dig, din familj eller vänner. Keyfinder hjälper dig att hitta dina nycklar på bara några sekunder. Den består av två delar ett kort och en nyckelring som sätts på nycklarna.

För mer information gå in på vår hemsida: www.keyfinderuf.se



Just nu har vi en tävling, varje söndag i advent lottar vi ut en keyfinder i valfri färg. Det du ska göra för att medverka i tävlingen är att motivera varför just du ska vinna en keyfinder och skicka detta till : [email protected]

Postat av: Kulan

Publicerad 2010-11-24 23:36:48

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-11-25 15:26:42

fick du några ? =)

Postat av: Sannie

Publicerad 2010-11-26 13:07:42

Hemkommen från min resa i Afrika, då jag tog hand om lejon! Nyligen lagt upp bilder när jag bla hoppar bungy jump och andra adrenalin aktiviteter vid viktoria fallen. Skulle du våga? :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela