Tillbaka till mamma

Ska snart tillbaka till mamma, känns lite jobbigt att behöva kliva upp imorgon men är ju ledig resten av veckan :D
Vet inte hur bra internet fungerar hos mamma så det blir nog lite sådär med bloggningen. Vi får se.

Sitter och funderar på vars jag ska fara när jag går ut nian. Mamma har lovat att vi ska fara utomlands om jag går ut nian med bra betyg. Och jag har lovat mig själv att jag ska ha bra betyg. Funderar på Frankrike, jag läser ju franska så det skulle vara kul. Men annars vill jag till ett varmt land med solsol, bad och shopping.

Nu ska jag snart springa ut till bilen, bye ♥

Kommentarer

Postat av: Ine Henriksen

Publicerad 2010-05-09 19:47:45

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

Postat av: Bella

Publicerad 2010-05-09 19:52:50

Hej! Tycker du ”militärstilen” är snyggt i vår och sommar?

I alla fall, säg gärna vilka byxor du tycker är snyggast. Ha det gött! Kram.

Postat av: C A R I N

Publicerad 2010-05-09 21:08:03

Tjaa! Börjat blogga igen, kommer skriva mycket om kläder, eftersom jag är väldigt utséende fixerad. Skriver också om fester, myskvällar med vännerna och sånt som är kul att läsa. Självklart massa bilder också! Vi ses på min blogg :*

Postat av: emmalindell.'

Publicerad 2010-05-09 21:13:53

fin blogg :)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-05-09 21:38:12

far till new york! :D

dit skulle jg vilja fara iaf :D

kanske för att jag e geek då 8')

men ändå! :D

Postat av: C A R I N

Publicerad 2010-05-09 21:41:50

Tjaaa! Börjar blogga nu igen. I min blogg kommer det vara mycket kläder och så eftersom jag är jätte utséende fixerad. Kommer också skriva om fester myskvällar med vännerna och sånt som är kul att läsa om, självklart massa bilder också! Ses på min blogg ;*

Postat av: Tsukii

Publicerad 2010-05-09 22:14:51

sv: åh du är ju så himla söt! :) <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela